20. 7. 2018

1. den

A opět nám začal další úžasný turnus Příměstského tábora MESIT střední škola v hojném počtu nejmenších. Den uběhl jako voda a že jsme toho stihli. :)

Seznámit se s prostředím školy a bezpečností na táboře, vytvořit si krásná poznávací trika, prázdninové deníky... mimo jiné děti jsou velmi šikovné a fantazie mají na rozdávání :) Dále jsme u nás měli na návštěvě strejdu Radka s jeho roboty a dronem... ještě jsme si stihli zahrát fotbálek... a už byl čas jít domů.

Zítra je přece také den, už se těšíme co hezkého nám přinese :)

2. den

A máme tady druhý den, druhého turnusu :) Ráno nám krásně svítilo sluníčko, ideální počasí na poznávání okolí...

Rochus byla nejlepší volba pro naše nejmenší... krásné prostředí, ukázka lidových zvyků a řemesel, zvířátka a hlavně nesmělo chybět něco dobrého na zub:) "Skoro" dospěláci si troufli na delší výšlap do okolí a to na Rozhlednu. To byla výška!!! Celých 29 metrů nad zemí a zvládli to všichni na 1* :D

Odpoledne nás navštívila paní Vlastička a ukázala nám, jak se vaří výborná marmeláda. I skvělé buchty nám upekla. Mňam! Teta Irenka nám povykládala o bylinkách a léčivých rostlinách. Nakonec jsme si s Ondrou zasoutěžili na PC - hádanky, to je naše :)

...ale musíme si šetřit energii na další den, čeká nás totiž super celodenní výlet ...

3. den

Počasí nám dnes sice moc nepřálo, ale přesto jsme vyrazili na celodenní výlet na Modrou a Velehrad s úsměvem. Dozvěděli jsme se spoustu zajímavostí o zdejším životě cisterciáckých mnichů v minulosti. Dále se nám velice líbila prohlídka Živé vody a biotopu se spoustou úžasných rybiček a ryb. Sílu nám dodal "mega" řízek a hurááá na další exkurzi do Terária Modrá. Největší odvážlivci si dokonce vyzkoušeli jaké to je být v objetí hada :)

A pak už honem zpátky autobusem do školy, odpočinout si, po tak náročném dni.

4. den

Čtvrtek, blížíme se do finále :)

Ráno nám začalo zajímavou exkurzí a kreativním tvořením ve Slováckém muzeu. Tam se nám to velice líbilo a také jsme si odnesli nějaký ten dáreček na památku domů. Po obědě za námi přišla vzácná návštěva kapitán 1. FC Slovácka Vlastimil Daníček a Lukáš Sadílek, záložník. To bylo radosti!!! Naše drobotina měla spousty otázek a autogramiáda poté nebrala konce :) O důvod víc pochlubit se panu řediteli MESIT střední škola, co všechno jim kluci podepsali a zároveň tak měli děti možnost prohlédnout si prostory ředitelny.

Pomalu se blížil čas odchodu domů a tak to chtělo ještě krátký fotbalový zápas...

5. den

Tak a máme tu poslední den, který jsme si parádně užili do poslední minuty. V tom zápalu jsme ani nestíhali fotit :) A jak probíhal náš den "D"?

Dopoledne čekal nadšence turistiky výšlap na Soví horu a poznávání krásného okolí školy a ostatní se vrhli na tvoření lapače snů (teda pardóóón známek :) ) Také jsme měli na návštěvě děti z Příměstského tábora U tetičky na dědině z Rochusu. Velmi je zaujala ukázka prací z knihařské dílny a klobouky z modistické dílny. A co by to bylo za tábor bez špekáčků, pořadného trsání a hlavně spousty drobných dárečků, vzpomínek na památku...

Hurrrááá, zvládli jsme to!!! Těšíme se na VŠECHNY další rok :)